انواع تخت خواب بادی

تخت بادی دو نفره کامفورت طبی اینتکس محصول جدید سال 2015 با طراحی منحصر به فرد و پمپ باد، با ابعاد مناسب و استاندارد، ساخت شرکت اینتکس، رویه اسفنجی نرم کامفورت، ساخته شده از پی وی سی درجه یک و با کیفیت، طراحی سه طبقه زیبا. با طول عمر بالا، طرح موج دار برای راحتی بیشتر، ضد تعریق، به همراه برچسب تعمیرات، کف برزنتی مقاوم در برابر نفوذ اشیاء تیز
تخت بادی یک نفره زیپدار سفری ، محصول تخت بادی با قابليت حمل آسان دارای پمپ دستی ، دارای 2 مخزن هوای جداگانه برای باد شدن ، این تخت خواب بادی دو تکه زیپدار میباشد که در وسط تخت خواب زیپ مخصوص به کار رفته که تشک پائینی را از تشک بالایی کاملا جدا کرده و برای استفاده دو نفر هم مناسب است ، قابل استفاده در مسافرت ، گردشگری ، داخل چادر مسافرتی ، منزل ، ويلا و محل کار ، سبک و قابل حمل. تخت بادی زیپدار از بهترین گزینه ها برای همراهی سفر می باشد که مهمترین دلیل آن وزن سبک و ابعاد مناسب آن است. مهمترین ویژگی این تخت این است که در برخی شرایط می توانید با باز کردن زیپ آن که در وسط آن تعبیه شده تخت را به دو تشک به هم چسبیده تبدیل کنید تا از آن به صورت دو نفره استفاده نمایید. تحمل وزن هر تشک بعد از جدا شدن هم 136 کیلوگرم میباشد.
تخت بادی یک نفره دو طبقه اینتکس: این تخت یکی از خوشخواب ترین و مقاوم ترین تخت های بادی خانگی بوده که بسیار خوش طرح و فانتزی می باشد. این تخت نیز از نوع PVC با روکش مخمل موج دار طراحی و تولید شده است که قابلیت ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول با داشتن ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 48 سانتی متر) تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل کرده و از یک پمپ باد متصل به تخت و همچنین برچسب تعمیرات بهره می برد. این کالا به دلیل داشتن وزنی مناسب قابل حمل در هر مکانی بوده و به وسیله ساک مخصوص حمل همراه تخت می توان آن را در هر نقطه ای حمل و نقل کرد.
تخت بادی یک نفره مخمل با ارتفاع 38 سانتی متر: محصولی یک نفره از جنس PVC با روکش بسیار لطیف مخمل که از آرگونومی و طراحی موج دار بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره برده که در صورت استراحت بر روی آن نهایت لذت و آرامش را تجربه خواهید کرد. این تخت از یک بالش سرخود بر روی خود برخوردار بوده که آن نیز به صورت بادی می باشد. این کالا با ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) و تحمل وزن 136 کیلوگرم از یک پمپ باد برقی متصل به تخت و همچنین برچسب تعمیرات بهره می برد.
تخت بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33 سانتی متر: این تخت یکی از جدیدترین تخت های بادی اینتکس بوده که که همانند تخت بادی دو نفره 67768 از جنس PVC با روکش مخمل طراحی شده است. ساختار روی قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت موج دار کوچک و بزرگ بوده که بسیار خوشخواب و فانتزی می باشد. ابعاد آن (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) بوده و تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل می کند. از دیگر ویژگی های مهم این تخت می توان به داشتن پمپ باد برقی متصل به تخت و ضد تعرق بودن آن اشاره کرد. این تخت برای داخل اتاق های خواب و نشیمن بسیار مناسب بوده که در تغییر دکوراسیون منزل بسیار تاثیر گذار می باشد.
تخت بادی دو نفره مخمل با روکش ساده: یکی از بهترین و جدیدترین تخت های بادی شرکت اینتکس این تخت بوده که از جنس PVC با روکش مخمل طراحی طراحی و تولید شده است. روکش این تخت به صورت طرح ساده بوده که قابلیت ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان می آورد. این تخت دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) می باشد که تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل می کند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت داشتن پمپ باد برقی متصل به خود تخت بوده که از گارانتی برخوردار است.
تخت بادی یک نفره 2014 اینتکس با ارتفاع 46 سانتی متر: این تخت بادی درست همانند تخت بادی دو نفره 64414 از جنس PVC با روکش مخمل موج دار تولید شده و از طراحی موازی کوچک و بزرگ بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره می برد تنها تفاوت این تخت با تخت دو نفره 64414 در ابعاد آنها و همچنین ظرفیتشان می باشد. این تخت بادی یک نفره دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) و تحمل وزن 136 کیلوگرم بوده و از یک پمپ باد برقی سرخود با گارانتی بهره می برد. این پمپ باد با برق 220 و 110 ولت کار کرده و از توان بالایی برخوردار است. به وسیله این پمپ باد می توانید در عرض کمتر از 5 دقیقه تخت خود را باد کنید.
تخت بادی دو نفره 2014 اینتکس با ارتفاع 46 سانتی متر: این تخت بادی درست همانند تخت بادی 67768 از جنس PVC با روکش مخمل موج دار هم طرح با آن مدل طراحی و تولید شده که بسیار خوشخواب و با کیفیت می باشد. تنها تفاوت این تخت باد مدل 67768 در ابعاد آنهاست. ابعاد این محصول (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع : 46 سانتی متر) بوده که تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل می کند. همچنین از یک پمپ باد برقی متصل به تخت بهره برده و یک برچسب تعمیرات نیز همراه خود دارد. این کالا به دلیل داشتن ارتفاع زیاد باعث می شود تا راحتی بیشتری را هنگام استفاده از آن تجربه کنید. این تخت بیشتر قابل استفاده در منازل و اتاق های خواب بوده و تاثیر به سزایی در تغییر دکوراسیون اتاق شما دارد.