محصولات مبل بادی

مبل بادی طبی ، بدنه چرم مصنوعی ، روکش جیر ، بسیار نرم و راحت ، همراه با یک عدد کوسن ، محصول جدید اینتکس با طراحی زیبا ، دارای پمپ باد ، چسب تعمیرات رایگان ، با ضمانت 6 ماهه ، مقاومت تا 150 کیلوگرم ، رنگ طوسی مشکی ، شیبدار ، با قیمت بسیار ارزان و مناسب ، این مبل بادی طبی بسیار کم حجم و کم وزن میباشد و میتوانید آنرا براحتی با خود حمل کنید ، ابعاد بسته بندی 50*50*20 سانتیمتر میباشد. قابل استفاده در منزل جهت ریلکسیشن ، تماشای تلویزیون ، سفر ، ویلا ، و...
مبل بادی در رنگ های مختلف ، محصول شرکت اینتکس 2014 ، با رنگ زرشکی ، سبز و آبی ، با ، مقاومت 125 کیلوگرم ، ابعاد جعبه و بسته بندی 24*52*55 سانتیمتر ، مارک intex جنس زیر و بدنه از pvc ، و جنس رویه آن از جیر ضد عرق ، بسیار سبک و کمجا.ین مبل های بادی با ترکیب رنگ جذاب و زیبای خود می تواند تحولی مثبت در جریان دکوراسیون منزل شما باشد. برخی از بخش های این مبل بادی از روکش جیر و برخی براق استفاده می کنند. در قسمت کوچکی هم پی وی سی شفاف استفاده شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. علاوه بر این، مبل بادی جدید اینتکس فوق العاده راحت است و کیفیت خوبی نیز دارد.
مبل بادی کودک با طرح های مختلف ، جغد ، قورباغه ، میمون ، خرس ، در رنگهای متنوع مناسب با سلیقه کودکان زیر 5 سال ، امکان تک فروشی و پخش عمده به فروشگاه های اسباب بازی فروش در سراسر کشور.این مبل بادی از شاد ترین و زیبا ترین محصولات موجود و تولید شده برای کودکان است که می تواند هدیه فوق العاده ای برایشان باشد. این مبل بادی به دلیل استفاده از رنگ های شاد و زنده بیش از محصولات دیگر مناسب استفاده کودکان می باشد و از این نظر نظر آنها را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این وزن کالا بسیار کم است تا موجب خستگی آنها نشود.
مبل بادی جدید اینتکس محصول و تولید سال 2014 شرکت intex با نشیمنگاه راحت ، با رویه و جنس بدنه مخملی ضد تعریق ، مبل های بادی اینتکس یک شگفتی در میان مبل های امروزی است که استفاده از آنها بسیار لذت بخش و آرام بخش است و نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند ، این مدل مبل بادی یکنفره پشتی دار از 4 محفظه جداگانه باد شده و وزن آن قبل از باد شدن 5 کیلوگرم است ، و میتوانید آنرا با خود به هرجایی که نقل مکان میکنید براحتی حمل و نقل کنید ، این محصول به همراه خود یک پمپ باد دارد و آنرا در کمتر از 4 دقیقه میتوانید برپا کنید ، رنگ بندی ندارد و فقط رنگ زرشکی دارد ، این مبل بادی جدیدترین و بهترین مبل بادی در سال جاری میباشد.
مبل بادی چهار نفره اینتکس تولید سال ۲۰۱۵ شرکت اینتکس ، با طراحی بی نظیر و ظاهر بسیار شیک و زیبا مناسب برای ۴ نفر ، قابل استفاده در داخل منزل ، اتاق نشیمن ، خوابگاه ، سالن های عمومی و … ، بسته بندی کوچک و کم وزن ، دارای ۸ محفظه باد با پمپ باد جداگانه ، رنگ نخودی ، ۴ تکه مجزا از هم ، با تحمل وزن بالا ، تهران اینتکس مرکز فروش جدید ترین مبلمان بادی در ایران.