تخت خواب بادی اینتکس

تخت بادی سلطنتی نیم تاج دو نفره : این تخت بادی دارای رویه تماما مخملی می باشد که رنگ آن به طور کلی مشکی می باشد، بدین معنا که تمامی بخش های آن اعم بخش رویه و کناری آن از این رنگ تشکیل شده است. این تخت خواب بادی از دو قسمت تشکیل شده است. به این صورت که یک تشک دو نفره درون این تخت بادی قرار گرفته و می توان به صورت جداگانه از آن برای چهار نفر نیز استفاده کرد. با قابلیت پر و خالی شدن در پنج دقیقه، برچسب تعمیرات، روکش نرم و لطیف مخملی.
تخت بادی چند کاره اینتکس محصول جدید 2014 با فریم مخصوص ، آماده ، بدون نیاز به تخت چوبی یا فلزی ، قابلیت تبدیل به چند کار مختلف ، تخت ، تشک دو نفره ، تشک بیمار با پشتی ، دارای رویه مخملی روی سطح تخت بادی ، جدیدترین و بهترین تخت بادی intex با طراحی منحصر بفرد و بسیار زیبا ، با قابلیت جدا شدن تشک از تخت بادی ، همراه با پمپ و کیف جهت حمل و نقل تخت ، قیمت ارزان و به صرفه در مقایسه با تخت های فنریو چوبی ، کمجا ، مقاوم ، در دو رنگ طوسی و مشکی این تخت بادی کیفیت بسیار بالایی دارد . این تخت طول عمر بسیار بالایی داشته و مناسب انواع سلیقه ها به دلیل طراجی بسیار زیبای آن است. به علاوه این تخت خواب رنگ های متنوع و دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. از سایر ویژگی های آن می توان به وزن سبک و تحمل وزن بالای آن اشاره کرد. این ویژگی بسیار خوب است و نیاز های اغلب مردم را بر طرف خواهد کرد.
تخت خواب دو نفره بادی ، دارای سطح موجدار و طبی ، طراحی بسيار جذاب ، دارای لایه اسفنجی مموری فوم زیر لایه های تخت ، با پمپ برقی متصل بر روی بدنه با توان بالا ( قابليت پر و خالی شدن در 5 دقيقه). کيف مخصوص حمل و نگهداری و برچسب تعميرات رایگان . ادامه.. برای خرید تخت خواب بادی به صورت تلفنی با شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید. چنانچه قصد تهیه تخت خواب بادی برای استفاده در منزل را دارید ما این مدل تخت را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم ، از مزایای این محصول میتوان به کم وزن بودن ، باد شدن و تخلیه شدن سریع و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. این تختخواب بادی بسیار سبک است با وجود چهار لایه و جنس پی وی سی باز هم وزن آن بسیار کم است و به سادگی قابل انتقال است پس از خالی کردن باد آن می توانید آن را درون ساک مخصوص خود قرار دهید و به سادگی آن را به هر مکانی که می خواهید ببرید. به علاوه ابعاد آن طوری است که همه افراد می توانند بر روی آن استفاده کنند.
تخت خواب دو نفره بادی ، دارای سطح موجدار و طبی ، طراحی بسيار جذاب ، دارای لایه اسفنجی مموری فوم زیر لایه های تخت ، با پمپ برقی متصل بر روی بدنه با توان بالا ( قابليت پر و خالی شدن در 5 دقيقه). کيف مخصوص حمل و نگهداری و برچسب تعميرات رایگان ، به همراه یک عدد بالش بادی هدیه. رنگ این تخت خواب بادی دو نفره فقط سورمه ای میباشد. ادامه.. برای خرید تخت خواب بادی به صورت تلفنی با شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید. چنانچه قصد تهیه تخت خواب بادی برای استفاده در منزل را دارید ما این مدل تخت را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم ، از مزایای این محصول میتوان به کم وزن بودن ، باد شدن و تخلیه شدن سریع و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. این تختخواب بادی با ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 47 سانتی متر) بسیار سبک است با وجود چهار لایه و جنس پی وی سی باز هم وزن آن بسیار کم است و به سادگی قابل انتقال است پس از خالی کردن باد آن می توانید آن را درون ساک مخصوص خود قرار دهید و به سادگی آن را به هر مکانی که می خواهید ببرید. به علاوه ابعاد آن طوری است که همه افراد می توانند بر روی آن استفاده کنند.
تخت خواب بادی یکنفره طبی : (پر وخالی شدن باد) در 2.5 دقیقه ، دارای روكش نرم تمام مخمل بسیار ضخیم در سرتاسر تخت بادی یکنفره ، این تخت بادی محصول شرکت intex میباشد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، این محصول پیشنهاد ما به شما مشتریان محترم میباشد. بهمراه کیف حمل دستي و برچسب تعميرات. از این تخت خواب بادی یکنفره میتوان به عنوان تخت دائمی در اتاق خواب استفاده کرد.همانطور که گفتیم این تخت بادی دارای رو کش مخملی است. وجود این روکش در کیفیت نهایی محصول تاثیر بسیاری دارد و موجب می شود که بتوان از آن بدون تشک های پشمی و یا محصولات مشابه استفاده کرد. کیفیت خود تخت بسیار مناسب و راحت است می توان آن را در میان بهترین ها قرار داد. در کنار آن وزن بسیار مناسب 11.5 کیلوگرمی باعث شده که بتوان آن را به هر مکانی حمل و استفاده کرد.
دارای سه محفظه مجزا جهت باد شدن و تنظيم شيب تخت بادی بیمار ، دارای لايه های موازی و متوالی برای استحكام بيشتر تخت بادی ، و تقسيم باد در قسمتهای مختلف بدن كه خود باعث طبی بودن ميشود ، روكش نرم، لطيف و مقاوم . دارای برچسب تعميرات و کیف مخصوص حمل و نقل ، محصول شرکت بست وی BESTWAY با 48 ساعت مهلت تست کالا. وزن خود تخت به تنهایی بسیار کم است و با این وزن بسیار کم می تواند 136 کیلو گرم را به راحتی تحمل کند.