بهترین روش برای تصفیه آب یخچال چیست

امروزه بسیاری از یخچالهایی که به بازار آمده اند دارای آبسرد کن و یا مخزن آب سرد در داخل خود هستند که همیشه و در هر لحظه آب لوله کشی را خنک کرده و در اختیار خانواده قرار می دهد. یخچالهای ساید بای ساید داری فیلتر تصفیه کننده آب هستند که می بایست به طور مرتب تعویض شود و برخی از آنها نیز هیچ فیلتری برای تصفیه آب ورودی به مخزن آب سرد ندارند و به طور مستقیم آب ورودی از شبکه لوله کشی را در مخزن خود خنک می کنند.
به هر حال اگر یخچال شما جزء آن دسته از مدل هایی است که فیلتر تصفیه کننده آب ندارد ، بهتر است فکری برای آن بکنید و اگر هم یخچال شما دارای فیلتر است ، شاید وقت آن رسیده که روش های تصفیه آب آن را ارتقا دهید.

روش اول تصفیه آب یخچال : انشعاب از دستگاه تصفیه آب خانگی
چنانچه در منزل خود یک دستگاه تصفیه آب خانگی دارید ، می توانید به وسیله یک شلنگ مخصوص ، یک انشعاب از دستگاه تصفیه آب خود به ورودی آب یخچال متصل نمایید و خیال خود را راحت کنید. به این ترتیب همیشه آب تصفیه شده وارد یخچال شما خواهد شد و می توانید مطمئن باشید که آب ورودی به یخچال ساید بای ساید شما با دقت بسیار بالایی تصفیه خواهد شد.
در واقع با این روش ، آب ورودی به یخچال در 5 مرحله تصفیه خواهد شد و کلیه ناخالصی های محلول و معلق از آن حذف خواهند شد. اگر از این روش استفاده می کنید دیگر نیازی به فیلتر یخچال نخواهید داشت.
روش دوم تصفیه آب یخچال : استفاده از کامل ترین فیلتر تصفیه آب یخچال