راهنمای مصرف دستگاه تصفیه آب خانگی


_ توجه داشته باشید پس از نصب دستگاه تصفيه آب هرگز اولین آب تصفيه شده را مصرف نکنید. و حداقل 2 بار آب مخزن دستگاه تصفيه آب را پس از پر شدن با باز نمودن شیر مصرف روی سینک، تخلیه نمائید.

 ( خاموش شدن پمپ دستگاه تصفيه آب نشانه پر شدن کامل مخزن و کم شدن فشار آب خروجی در شیر مصرف نشانه خالی شدن آن است. )

 

 

_ با توجه به وجود تعداد زیادی اتصالات در دستگاه  و قیمت دستگاه تصفیه آب و تغییر فشار احتمالی آب ورودی در روزهای مختلف، حتما در روزهای اول پس از نصب دستگاه تصفيه آب ، جهت اطمینان از نداشتن هر گونه نشتی احتمالی آب دستگاه را چندین مرتبه بازدید و کنترل نمایید.

 

_ در هنگام بروز هرگونه مشکل، اول شیر آب ورودی دستگاه تصفيه آب دوم شیر روی مخزن را بسته سوم دوشاخه برق دستگاه را از پریز درآورده و چهارم با فروشنده واترپرو تماس بگیرید.

 

_ اگر به دلیل مسافرت و ... مدتی از دستگاه تصفيه آب استفاده نمی کنید ( بیش از سه روز ) شیر ورودی آب و شیر مخزن ذخیره را بسته و دوشاخه برق دستگاه تصفيه آب را از پریز خارج نمائید، جهت استفاده مجدد ابتدا شیر مخزن را باز کرده و آب ذخیره شده قبلی در مخزن را توسط شیر مصرف روی سینک تخلیه کنید سپس شیر آب ورودی را باز و دوشاخه را به برق وصل کنید.

 

 

_ ممکن است در روزهای اول بعد از نصب دستگاه تصفيه آب ، حباب های بسیار ریزی به شکل دانه های کوچک سفید رنگ که باعث شیری رنگ شدن آب می شود مشاهد کنید، این مسئله کاملا طبیعی و بخاطر منافذ بسيار ريز فيلتر ها و اكسيژن داخل دستگاه تصفيه آب می باشد، که چند روز زمان لازم است تا اکسیژن آن بصورت حباب های بسیار ریز بطور کامل خارج شود، مصرف آب با این حباب ها هیچ مشکلی ندارد. ( این مسئله ممکن است در هنگام هر بار تعویض فیلتر نيز رخ دهد. )

 

 

_ اگر مزه تلخ تندی در آب خروجی دستگاه تصفيه آب احساس کردید که نشان دهنده کاهش زیاد املاح معدنی است ( کاهش بیش از حد TDS ) باید دقت تصفیه دستگاه تصفيه آب را توسط شیر تنظیم TDS کم کنید، برای این کار شیر مخزن را بسته و شیر مصرف را باز کنید سپس شیر تنظیم را کمی باز کرده و مزه آب را امتحان کنید یا توسط TDS متر میزان املاح را اندازه گیری کنید (مزه آب نباید خیلی تلخ باشد و در عین حال باید سبکی، خالص بودن و تفاوت طعم آن با آب ورودی به دستگاه تصفيه آب را به وضوح حس کنید.

 

 

 و TDS نباید از PPM 50 کمتر باشد) پس از اتمام کار شیر مخزن را باز کنید و آب تصفیه شده قبلی را تخلیه کنید، دقت کنید شیر تنطیم TDS را بیش از حد باز نکنید، احساس تغییر طعم آب در روزهای اول طبیعی است ولی نباید بیش از حد باشد. جهت راهنمایی بیشتر کارشناسان ما آماده پاسخگویی می باشند.

 

 

 

_ جهت تعویض فیلتر، جدول زمان بندی پیشنهادی درج شده در دفترچه راهنماي دستگاه تصفيه آب را مدنظر قرار داده و یا راهنماي تعويض فيلتر را مطالعه کنید، برای دریافت فیلترهای اصلی و با کیفیت همچنین جهت رعایت شرایط گارانتی حتما فیلتر ها را از فروشندگان WaterPro تهیه نمائید، به منظور خدمات بهتر به مشتریان واترپرو زمان تعویض فیلترها بصورت پیامک یا تماس تلفنی اطلاع داده خواهد شد.